Assalamualaikum..hello u all :) WELCOME to my blog..saya harap korang enjoy baca entry saya....klau ada yg nk share apa2 silakn la yer ...saya terima dgn HATI YG TERBUKA \(^^,)/

15 September 2012

nukilan hati

 
langit diluar menangis menggambarkn hati aku yg dalam kesedihan..
mencari sedikit cahaya yang boleh mencerah dan menceriakan hati aku kembali...
tapi apakan daya ianya telah dihalang oleh ribut petir yang menghancurkan kebahagiaan aku...
yaAllah...KAU menguji dan memberi dugaan yang begitu berat sehingga aku rasa ingin putus asa..
aku hampir jadi seorang yang menyalahkan takdir dengan apa yang berlaku...
ALHAMDULILLAH
pengalaman mengajar aku untuk teruskan kehidupan...
walaupun ianya tidak selancar dahulu...tidak seindah dahulu..
aku bersyukur padaMu yaAllah...kerana memberi peluang untuk aku bernyawa diatas muka bumiMu yg cukup indah ini...memberi aku kesempatan untuk menceriakan balik kehidupan aku yang bagaikan layu dan kusam tanpa secalit warna yang menggembirakan..dan
SYUKUR YA ALLAH
KAU telah pertemukan aku dengan seowng kaum adam yang telah mengajar aku pahit manis..
mengenal erti kehidupan..mengenal erti persahabatan...dan yang paling penting mengenal erti kesabaran dalam menempuh semua dugaan yang telah KAU curahkan kepada hambaMu  ini yang lemah...
aku berharap dia adalah imam yang aku cari selama ini yang boleh mengimamkan solat 5 waktuku..
aamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan